12 lipca 2017

Wrocław


Witam Was po mojej długiej przerwie. Co u mnie słychać? Hmm dużo by tu opowiadać. Zakończyłam naukę w gimnazjum, dostałam się do liceum i prowadzę kanał na YouTube. Od pewnego czasu również spróbowałam swoich sił w pisaniu piosenki , możecie sami ocenić jak mi poszło. Planuję kupno dobrego aparatu fotograficznego i chciałabym spróbować nagrywać vlogi , zobaczymy co z tego wyjdzie . Ale to tylko skrót wiadomości o mnie, dzisiaj jednak przychodzę do Was ze zdjęciami z wycieczki do cudownego miejsca jakim jest Wrocław.





Wrocław to przepiękne miasto , w którym znajduje się wiele interesujących miejsc. Między innymi Mostek Pokutnic, Bardzo duże Zoo czy na przykład Tańczące Fontanny podświetlane , gdy zapada mrok. Nie tylko można zwiedzić interesujące miejsca, ale również zobaczyć niezwykłe widoki. Takie miejsce to na przykład Ogrody Japońskie, bądź taki ala punkt przy samej wodzie. Charakterystycznym miejscem jest również mostek zakochanych, na którym wiszą kłódki , miałam okazje wraz z koleżankami zawiesić tam jedną. To był świetny moment. We Wrocławiu można również przejechać się kolejką nad rzeką. Przyznam troszkę na początku się bałam , ale było super i chętnie zrobiłabym to jeszcze raz. Niedaleko jest również Hydropolis. Jest to bardzo interesujące miejsce , w którym nie tylko można się nauczyć wielu interesujących rzeczy jak i również wypocząć czy też się pobawić. Na koniec zdradzę Wam, że są tam bardzo smaczne słodycze. Zachęcam zajrzeć do cukierni ,,Słodkie Czary Mary" na Rynku obok Ratusza.
Tak więc uważam,  że warto odwiedzić Wrocław.































 
















































9 komentarzy:

  1. Super masz plany :-) Kanał na YT fajna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem :)

      Usuń
  2. Taaak, Wrocław jest przepiękny, cieszę się, że tu mieszkam :D Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno cudownie jest mieszkać w takim mieście, zazdroszczę i dziękuję :)

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie odwiedziłam Wrocławia, chociaż przejeżdzałam przez niego w drodze do rodzinki :) Uwielbiam takie wycieczkowe posty, dlatego obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pojawią się wpisy wycieczkowe, gdyż zamierzam zwiedzić jeszcze kilka polskich miast. :)

      Usuń
  4. Chciałam odwiedzić Wrocław już od kilku lat, ale zawsze coś mi przeszkadzało. W końcu udało mi się zabookowac bilety na wrzesień - spędzę weekend w jednym z najpiękniejszych polskich miast!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Może uda się Pani popłynąć statkiem, ja niestety nie miałam okazji, gdyż byłam tylko 2 dni. :)

      Usuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××