03 maja 2017

Na nowo przez pryzmat życia


Witajcie. Tak to znowu ja... Powracam do Was po niespełna pawie pięciu miesiącach. Miałam swoje wzloty i upadki. Za mną najgorętszy okres czasu czyli przygotowania do egzaminów ,egzaminy oraz wesele na którym miałam przyjemność być w ostatnim czasie.  Czy nadeszła właśnie ta chwila gdy na nowo powrócę do pisania? Nie wiem , zobaczymy co przyniesie każdy dzień i czy będę w stanie pisać. Chyba każdy miał lub ma w życiu moment , gdy zastanawia się nad wszystkim, czasem ma chwile zwątpienia, przestaje wierzyć we własne zdolności i chodź cały czas uważał ,że musi przestrzegać swojego cytatu  : NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ , nagle coraz częściej chce poddawać się bez walki. Tak... To ja .. Zła lub dobra... piękna lub okropna... Miła lub wredna ...Ale to nadal jestem ja ... Choćby cały świat się zmieniał ja nie muszę tego robić..To świat musi zaakceptować mnie taką jaką jestem , a nie na odwrót. Czasem są chwile w których nagle zdajesz sobie sprawę jak bardzo jesteś samotna, chodź niedawno czułaś , że możesz wszystko . Nagle w jednej chwili wszystko staje się niczym , a Ty czujesz strach, gniew, z sekundy na sekundę nie wiesz co robić czy śmiać się czy płakać... Tak ...To ja ... Przemiana? Nie wiem... Ale jak już, to nie zmienię się dla kogoś , mogę ewentualnie stopniowo robić to dla siebie ...





Tak...To ja... Czuję się tą samą osobą, lecz przeżywającą życie inaczej... Może bardziej poważnie...To tak jak w piosence Dżemu "W życiu piękne są tylko chwile" dlatego dla nich warto żyć...


Powracam na nowo. Z nowymi pomysłami i energią.






Teraz w skrócie co się u mnie zmieniło? 
A więc tak... 
*Już przez około półtorej roku noszę aparat ortodontyczny, który bardzo mi pomógł
*Napisałam egzaminy gimnazjalne i mam nadzieję , że poszły mi dobrze
*Zaczęłam nagrywać covery na YouTube i zapraszam do ich posłuchania, może się Wam spodobają : Mój kanał to --> Justynaa01
*Powoli wracam do nauki gry na gitarze tym razem, tylko dla siebie



To tyle na razie. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się nowe wpisy. Pozdrawiam Was i do następnego posta. 

1 komentarz:

  1. Właśnie tego każdy człowiek powinien się trzymać : "Nigdy się nie poddawaj" , "Walcz" :) Czasem warto przemyśleć sobie coś i wrócić z podwojoną siłą.
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××