10 stycznia 2017

Podsumowanie roku i 2 lata BLOGA



Witam Was moi drodzy. To będzie dosyć długi wpis. Większość osób już pewnie dawno zapomniało o taki poście, ale ja robię go właśnie dzisiaj. Będzie to podsumowanie roku 2016 , a zarazem 2 lata bloga , którego prowadzę. Jestem mile zaskoczona , ponieważ nie spodziewałam się , że mój blog się jeszcze bardziej rozwinie. 

Jaki był rok 2016?

Hmm nie powiem, nie był najgorszy , ale także nie był cudowny. W moim życiu zdarzały się miłe sytuacje , które na pewno zostaną w mojej pamięci , jak i te do których nie chcę wracać. Dziś skupię się głównie na tych dobrych wspomnieniach i nie będę dołować Was jak i mnie.

Zaczynając od początku.

W tym roku udało mi się nawiązać trzy współprace z których jestem bardzo zadowolona  :
* Myloview    KLIK WPIS
Cukierki Nanobytes  KLIK WPIS
* Majunto KLIK WPIS

Ilość odwiedzin na blogu wzrosła o 12,164  , a obserwujących o około 100 osób

Najpopularniejsza czwórka wpisów :
* WINTER 
* CIASTO FRANCUSKIE ~CROISSANTY Z CZEKOLADĄ 
* MYLOVIEW - SPOSÓB NA PIĘKNE WNĘTRZA
* W POSZUKIWANIU SZCZĘŚCIA

Jak zmieniał się mój blog przez te dwa lata?






  
  W styczniu brałam udział w WOŚPie niestety nie udało mi się zostać wolontariuszem, ponieważ za późno się zgłosiłam. Połowa roku była dosyć nudna , gdyż większość czasu spędziłam przed książkami - ucząc się. Czerwiec rozpoczął okres trzech świetnych miesięcy. Zajęcia były lekkie, a do tego oczywiście zakończenie szkoły oraz moje urodziny. W całym roku to lipiec okazał się najlepszym miesiącem. Pewnie spytacie dlaczego? A więc już tłumaczę.... W pierwszej połowie , a mianowicie 15 lipca byłam na pierwszym w moim życiu weselu - mojej kuzynki. Był to niezapomniany moment i oczywiście jak zawsze musiałam popłakać się ze wzruszenia .... Nie wcale nie jestem taka twarda ....no może czasem , ale nie w takich sytuacjach. W drugiej połowie miesiąca odbywały się Światowe Dni Młodzieży w których miałam przyjemność brać udział jako wolontariusz w diecezji. W tym czasie poznałam wielu wspaniałych ludzi - tak jak kiedyś wspomniałam byli to Włosi, oraz spędziłam czas z moimi znajomymi..... Tak to na zawsze zostanie w mojej pamięci.... Pod koniec lipca udało mi się pojechać nad morze oczywiście nasze Polskie. Tam spędziłam dwa tygodnie. Sierpień zleciał szybko i nim się obejrzałam zaczął się rok szkolny. To już trzecia klasa gimnazjum.Co dalej? Nic ciekawego... Można powiedzieć pustka...W grudniu pisałam egzaminy, które poszły mi nawet nie najgorzej, chodź mam nadzieję że prawidłowy egzamin gimnazjalny pójdzie mi lepiej. Następnie przygotowywaliśmy się do świąt i było tak jak w jednym z powiedzonek : Święta , święta i po świętach..... Minęły tak szybko jak cały rok 2016 .




Właśnie opowiedziałam Wam w skrócie co działo się u mnie w minionym roku. Niestety emocji nie można przenieść na kartkę. Czasem myślę i mam odczucie , że brakuje mi tych chwili , chwili które minęły..... Ale myśląc pozytywnie mamy przed sobą nowy rok, oraz nową tzw książkę do zapisania. Jak on minie i co się w nim znajdzie? Tego nie wiem , ale wiem co chciałabym tam ująć....




Na pewno w roku 2017 chcę dobrze napisać egzamin gimnazjalny i wybrać dobrą szkołę .... Czyli pomyśleć o swojej przyszłości i dalszym życiu.  A myśląc bliżej 15 stycznia w końcu uda mi się spełnić moje marzenie i być wolontariuszem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). Będę  mogła się zaangażować i włączyć się w pomaganie innym ludziom.  Czemu o tym tak myślę? Nie wiem, ale zawsze wolę pomóc komuś w czymś niż być samolubna. Czasem wychodzi na to , że pomagam wszystkim wokoło, a nie mam czasu na swoje sprawy. Dalszych planów nie mam. Mam tylko nadzieję , że ten rok minie dobrze i szczęśliwie.


Przy okazji życzę Wam moi Drodzy Czytelnicy szczęśliwego NOWEGO ROKU 2017. Przede wszystkim zdrowia, uśmiechu i wszystkiego co tylko chcecie. 

4 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie twój rok musiał być ciekawy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło w koncu poczytać na blogu o jakiś pozytywach z podsumowania roku- a nie same żale i smęty, jak to na większości bywa :/
    super foty ! :)
    I trzymaj tak dalej, grunt to pozytywne nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Życzę ci mnóstwo sukcesów!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratuluję i życzę wielu sukcesów w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××