09 grudnia 2016

Magiczny świat z MAJUNTO

 Witam wszystkich, tak i znów powracam...tym razem w coraz bardziej świątecznym nastroju. Dzisiaj zabieram Was w magiczny świat z firmą MAJUNTO . Firma ta oferuje szeroki zakres produktów od abażurów po koce, poduszki oraz wiele innych bardzo starannie wykonanych rzeczy. Produkty są tworzone z pasji do życia oraz kolorowych tkanin, nie są wykonywane masowo. 


 Od firmy MAJUNTO otrzymałam bardzo dużą paczkę, jestem mile zaskoczona. Po otwarciu pudełka produkty były przykryte białym papierem ze strony górnej jak i zarówno dolnej. Cała zawartość była ładnie poukładana.  




W mojej paczce znalazło się bardzo dużo interesujących rzeczy. Które charakteryzowały się szczególną precyzją wykonania i pomysłowością. Każdy produkt ma swój magiczny wygląd , przyciągający uwagę . 


Dostałam 2 poduszki kwadratowe i 2 poduszki koła oraz różową z napisem. 




Dodatkowo otrzymałam ekologiczną torbę  


 W paczce znalazły się również dwie piękne zabawki oraz zasuwana na zamek a'la saszetka 




 Uważam , że firma MAJUNTO ma wielki wybór dobrze wykonanych i bardzo ładnie wyglądających produktów. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie lub dla kogoś na prezent świąteczny. Polecam i zachęcam do zaglądania na ich stronę.

21 komentarzy:

  1. Świetna ta firma :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także ostatnio dostałam od nich paczkę! Coś świetnego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do poduszek... choć czasem brakuje mi na nie już miejsca, ja wciąż chętnie gromadzilabym kolejne ;-)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie, wszystko w moim stylu i pasowało by mi do pokoju. Mają ciekawy asortyment na pewno zajrzę
    Pozdrawiam serdecznie Justynka

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie jaśki, w prosty sposób można dodać fajne elementy by wnętrze ciekawiej wyglądało i co najlepsze, jaśki można zmieniać też tematycznie np. porami roku lub świętami :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Jednak rzeczy bardzo ładnie prezentują się na zdjęciu.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale poduszki są super, ładnie się prezentują :D


    http://lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna firma i świetne produkty, aż miło sie oglada :) Chętnie przyjrzę sie bliżej asortymentowi marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zabawki są cudne, takie inne ale kryją to ,,coś" w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy i świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze poduchy :)! I super blog :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie poduszki są bardzo fajne mega mi się podobają.
    Bardzo ciesze się, że podoba mi się ta paczką.
    Mi sie też podobją te jaśki, z wielką chęcią taką zamówie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ten kotek! :D
    Obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej firmy, ale te rzeczy są świetne ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej firmy, ale widzę, że ciekawe rzeczy proponują i chyba sama się skuszę na poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku! Te poduchy wymiatają! Bardzo podoba nam się ta z motywem kotka ;3 Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne zdjęcia zakochałam się

    OdpowiedzUsuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××