09 października 2016

Powrót czy koniec?


Witajcie , tak wiem dawno nie pisałam.... Od pewnego czasu zupełnie nie mam chwili by tu wejść. Rozpoczęłam naukę w klasie trzeciej gimnazjum.Uważam , że to będzie ciężki rok.  Muszę poświęcić szczególną uwagę na naukę, ponieważ to jak poradzę sobie w tym roku będzie miało wpływ na mój dalszy los. Zamierzam iść do technikum ekonomicznego, dlatego bo uwielbiam matematykę i chcę wiązać z nią swoją przyszłość. Chciałabym pisać , ponieważ to lubię, ale czy mi się uda nie wiem...  Mam coraz mniej wolnego czasu.  Nie chcę się z Wami żegnać , bo co jakiś czas na pewno tutaj zajrzę.  W dzisiejszym wpisie przychodzę do Was ze zdjęciami z sesji. To już moja druga tym razem jesienna , ale tak nie do końca. Dominują w niej kolory bieli i czerni. W najbliższym czasie postaram się również dodać post o ubraniach , które udało mi się kupić w czasie wakacji aż do teraz. W szczególności będzie to obuwie. 
Tym czasem żegnam się z Wami mam nadzieję że to nie koniec mojej przygody z pisaniem.

















Buty-CCC | Bluzka-Sinsay | Spodnie- Reserved | Kurtka-sklep nad morzem 

6 komentarzy:

  1. Dobrze, ze nie kończysz z blogowaniem <3
    Pięknie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś i zostajesz w blogosferze :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj znam to ciężko znaleźć czas na zdjęcia, by były takie jakie chxe, ale mam nadzieję, że się nie poddasz ;) świetna stylizacja, pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poszłam do technikum i nie żałuję. Nie lubię matematyki. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę!! Kto jak nie Ty? ;)
    pozdrawiam serdecznie
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno sobie poradzisz, zatem powodenia w nauce! :)

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/postanowienia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××