27 sierpnia 2016

Back to school ~HAUL Przybory

Hej Dzisiaj przychodzę do was z serią wpisów ,,BACK TO SCHOOL". Nie wiem ile dokładnie pojawi się postów , ale to okaże się w najbliższym czasie.

Aby Wam się lepiej czytało dołączam moją ulubioną piosenkę.

NO TO ZACZYNAMY PIERWSZY BACK TO SCHOOL 2016

W tym roku postanowiłam , że kupię najzwyklejszy plecak , nie z jakimiś zwierzakami jak w zeszłym roku. Ten kupiłam w 4F . Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ ma aż 3 kieszenie , jest dosyć duży i pojemny. Stwierdziłam , że muszę mieć dużo miejsca na rzeczy i książki. 
To w końcu 3 klasa gimnazjum- Czyli najważniejsza.


W moim piórniku znalazły się kolorowe zakreślacze, które używam do zakreślenia ważnych informacji w książce jak i również w zeszycie. Do tego taśma klejące, nożyczki i klej.


    Moimi ulubionymi ołówkami są te z firmy BIC. Nie łamią się i są naprawdę wytrzymałe.
Oprócz tego mini zszywacz , przydaje się do kart pracy.
Nie trzeba wszystkich stron podpisywać , ale tylko jedną .





Śniadaniówki nie zmieniam , ponieważ wiążą się z nią śmieszne historie , ale kupiłam nowy
 zielony termos. Dlaczego zielony? Ponieważ to mój ulubiony kolor, który dominuje
 w moim pokoju <3 



Oczywiście nie mogło obejść się bez kalendarza, w którym notuję, na kiedy i co muszę się 
nauczyć .Na pewno również przydadzą mi się trzy słowniki : J.Polski , J.Angielski oraz
 rozmówki z J.Rosyjskiego . 

Uwielbiam korzystać z takich małych pomocy.


Zeszyty kupiłam w Biedronce oraz Pepco . Większość z nich ma na początku i końcu ściągi,
które bardzo się przydają <hehe :D > 



Stwierdziłam w tym roku również , że nie chcę aby wszystko fruwało po całym
 plecaku i zakupiłam w Rossmannie przeźroczystą saszetkę na kosmetyki. 


W niej znalazły się m.i. Moje ulubione perfumy , mini dezodorant - bo po co brać duży
 jak można korzystać z małego i podręcznego. Mały balsam do ust o zapachu jagód oraz mini szczoteczka- ponieważ od jakiegoś czasu zostałam aparatką :D , ale o tym opowiem w innym poście.


Z serii BACK TO SCHOOL na pewno pojawi się jakiś post DIY, ale jeszcze
 do końca nie wiem o czym. 

A Wy macie już przygotowane rzeczy do szkoły? Cieszycie się , że już czas do niej iść 
czy raczej nie i wolelibyście dłuższe wakacje?


*Jakość zdjęć jest nie do końca dobra, ponieważ nie miałam dobrego oświetlenia. W kolejnych postach zdjęcia powinny być lepsze *

11 komentarzy:

  1. duzo tego :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój plecak :D
    Ja do szkoły fizycznie jestem przygotowana w 100% a w psychicznym juz GORZEJ... Cieszę się ze w końcu zobaczę się z tą moją ukochaną świrniętą klasą i przyjaciółmi ale te codzienne wstawanie i ta codzienna rutyna szkoła-dom przyprawiają mnie o ciarki.

    Zapraszam do mnie :)

    http://samotny-usmiech.bloog.pl/?smoybbtticaid=617a0d

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ze słowników nie korzystam, ale na pewno przydatna inwestycja. plecak, uwazam ze rewelacyjny- wykonanie jak widać solidne, bez problemu powinien wytrzymać rok szkolny ;)
    Kupiłam ten sam kalendarzyk, tylko z LOndynem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się nie chce wracac :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zajrzeć do Rossmana po te przezroczysta kosmetyczko podobne cos😂 przydało by mi sie taki^^ super post, uwielbiam te serie wiec liczne na cos jeszcze z tego u ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serię BACK TO SCHOOL. Czekam na DIY!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Ja nie ma za wiele rzeczy do szkoły, bo tylko kilka książek i zeszyty, jednak za niedługo wybieram się do księgarni. Bardzo podobają mi się te twoje zakreślacze.
    Pozdrawiam.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zazwyczaj kupuję zakreslacze, a pomysł z zszywaczem jest całkiem dobry☺ tez idę do 3 gimnazjum

    OdpowiedzUsuń
  9. Też idę do 3 klasy :) Fajne rzeczy wybrałaś. Plecak na pewno jest pojemny. Chyba w przyszłym roku też kupię z większą ilością kieszeni. Fajny pomysł z tymi spinaczami na zdjęciach i kosmetyczką ;) Pozdrawiam aparatkę :D

    OdpowiedzUsuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××