31 stycznia 2015

O sobie

Nazywam się Justyna Bartnik i mam 14 lat. Chodzę do 2 klasy gimnazjum Mieszkam w województwie śląskim. Bardzo kocham wszystko co związane jest z muzyką. Chodzę do szkoły muzycznej i gram tam na gitarze. Oprócz tego lubię także śpiewać i tańczyć. Codziennie gadam na facebooku z przyjaciółmi oraz znajomymi. Mam psa yorka o imieniu Toffi, który ma 6 lat. Moim ulubionym kolorem jest błękitny i zielony.
W wolnym czasie lubię wychodzic ze znajomymi na dwór i się z nimi wygłupiac.
Zadawajcie pytania lub piszcie: justibartnik@gmail.com
Ask: Ask
Facebook: Facebook
Snapchat: Justi2001
Instagram: Instagram


2 komentarze:

  1. miło cię poznać ;) trzymam kciuki za bloga
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło poznać blogerkę z mojego województwa ^^
    Powodzenia w prowadzeniu bloga ! ^^

    OdpowiedzUsuń

×× Witam Cię Drogi czytelniku na moim blogu mam dla Ciebie ważną informację ××
Czytelnicy to skarb dla autora bloga. Oni mają moc motywowania do dalszego pisania. Jeśli tu jesteś zostaw po sobie ślad ~Będzie mi miło :)
×× Weryfikacja obrazkowa wyłączona ××